تیم دوچرخه سواری

برنامه ای که شش ماه هر شب برنامه ریزی کردیم!
 سرزمین هزار ادیان و دموکراسی ترین کشور جهان، یکی از دیدنی ترین مناطق این کره خاکی ، که عموما این کشور را هفتاد و دو ملت می خوانند . تعداد ادیان و مذاهب اقوام و فرهنگ ها، این کشور در جهان بی نظیر کرده است،سرپرست مهدی حسنی

مورخ
۱۳۹۵/۱۱/۸ با استقبال گرم دوستان معاونت دانشگاه سنباد،و بعد از فیلم برداری و عکاسی خبرنگاران شبکه استانی خراسان رضوی در فرودگاه مشهد، ایران را ترک و بسمت شارجه و بعد از ترانزیت به هندوستان عازم شدیم،
استارت از شهر گوا زدیم، تپه های گوا خیلی زیبا و سنگین بود و با وجود هوای گرم و شرجی که داشت خاطره خوبی بجای گذاشت ،و جدا از میوه های عجیب و غریبی که پیدا میشد انواع خدا هایی که برایمان خیلی جالب بود دیدیم که شامل : خدای سای بابا ،خدای لاکشمی، خدای کریشما، خدای گانشا،و.،سپس شهرهای:  ملوان ، راتناگری ، علی باغ ، بمبئی ، سارات ، وادودارا ، احمد آباد ، یودایپور ، اجمیر ، جیپور ، آگرا ، و درخاتمه شهر جیپور این برنامه هیجان انگیز بعد از بیست هشت روز به اتمام رسید.

67     کیلومتر       Maximum speed
    4   کیلومتر       Minimum speed
   26  کیلومتر       Average  speed
  2600 کیلومتر     مسافت کل.

برنامه حرفه ای به سمت غرب کشور با سرپپرستی مهدی حسنی برگزار شد.
شروع برنامه بنده به همراه مهدی و دوست رکاب زن جدیدم.ن آقا ایمان به سمت راه آهن رفتیمکه مقصد اون تبریز بود.
فردا اون روز به تبریز رسیدیم و چرخ هارو رفتیم و از باربری تحویل گرفتیم و به سمت پارک ایل گلی رفتیم تا شب رو در اونجا مستقر باشیم.
در اون شب با کمال که از ترکیه اومده بود و دومنیک از سویس آشنا شدیم و شام با اونا خوردیم.
فردا صب استارت برنامه 370کیلومتری رو زدیم که من در این گزار ش از نوشت شهر های کوچک خودداری میکنم.
بعد از 4شب به اردبیل رسیدیم که بدلیل اینکه شب قبل 15کیلومتری اردبیل اسکان کرده بودیم مجبور به رد شدن از تردبیل شدیم و در اون روز بارون میومد و هوا تقریبا سرد بود و باد شدیدی میومد که ما مجبور به رفتن بودیم و 15بعد از از اردبیل در یک جا کنار جاده تقریبا اسکان کردیم به دلیل بارون و باد شدید نشد ادامه بدیم.
فردا اون روز به سمت سرعن حرکت کردیم که بعد از رسیدن به سرعین سوییت گرفتیم و وسایل و خودمومو ترتمیز کردیم.
بعد از ظهر به سمت بازار  رفتیم و شب در 3محل شام خوردیم!!!!!!
درسته حرکت حرفه ای نبود ولی خیلی حال داد.شکمم احساس میکردم کش آورده و احساس بالا اوردن میکنم!!!!!!
کوبیده،دیزی،آش دوغ+مخلفات و خرت و پرتای دگ.
فردای اون روز به سمت تله کابین حرکت کردیم که رو کوه های مرزی بین ایران و اذربایجان حرکت کردیم .
و از بالای  (گردنه حیران)  اومدیم پایین و جاده فوق العاده ایی رو شاهدش بودیم.
در سرازیری گردنه حیران به سمت آستارا روانه شدیم و من و مهدی در شلوغی جاده گردنه حیران با ترک و خورجین ماشین ها و حتی تریلی و اتوبوس هارو قیچی میکردیم

دیگر لنت هایمان در سرازیری  گردنه حیران  جواب نمیداد صفحه دیسک حسابی داغ شده بود.

شب ساعت7به استارا که مقصد نهایی بود رسیدیم و 2شب در استارا بودیم و از این شهر تمیز شمالی لذت بردیم.پیشنهاد میکنم اگخ شمال میرین حتما سر به آستارا بزنین با تمام شهر های شماالی فرق میکنه
دریای تمیز شمالیش واقعا جای تعجب داشت.

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

السَّلامُ عَلَیْكَ یَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِیِّینَ مرجع زبان فارسی اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها گـل آبـی Michael 19411805 sellfiles tanbculiko موسسه علمی آموزش سامان ranginetkamane